هندزفری بی‌سیم کیو سی وای مدل T13

QCY T13 Wireless Handsfree

ویژگی های محصول

نوع اتصال: بی سیم

نشانگر LED : دارد

میکروفون: دارای میکروفون

رابط انتقال صدا: Bluetooth

ناموجود

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ارسال رایگان به سراسر کشور!

مشخصات

مشخصات کلی:

نوع گوشی

دو گوشی

توضیحات جنس بدنه

پلاستیک

نسخه بلوتوث

V 5.1

محدوده عملکرد

۱۰ متر

عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی

اگر قابلیت حذف نویز غیرفعال باشد، عمر باتری به حدود 7 ساعت می‌رسد

ظرفیت باتری

کیس شارژ 380 میلی آمپر ساعت

قطر درایور

7.2 میلی‌متر

نوع اتصال

بلوتوث

نوع باتری

لیتیوم پلیمری

بدنه:

ابعاد

ابعاد کیس : 54x54x28 میلی‌متر, ابعاد هر ایرپاد:29×24 میلی‌متر

وزن

هر ایرپاد:4.4 گرم, وزن کل :49.3 گرم

سایر مشخصات:

رنگ

سفید, مشکی

توضیحات سازگاری

سازگار با اندروید و IOS

پورت ورودی

Type-C

سایر مشخصات

اپلیکیشن اختصاصی QCY برای تنظیم و شخصی‌سازی صدا, پشتیبانی از کدک های AAC, SBC, حالت Sleep Mode برای جلوگیری از لمس ناخواسته, دارای نویز کنسلیشن, دکمه های لمسی برای جواب دادن به تماس و موسیقی, صدای Hi-Fi, مقاومت در برابر عرق و رطوبت

بررسی محصول

QCY T13

QCY T13 یک هدفون بی‌سیم است که با توجه به ویژگی‌های فنی و کیفیت صدای بی‌نظیرش، تجربه‌ای جدید از شنیدن موسیقی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این محصول از برند کیو سی وای با وزنیبسیار سبک، تنها 48 گرم، ارائه می‌شود که حس راحتی را در حین استفاده افزایش می‌دهد.

QCY T13 یک هدفون تو گوشی است که با نشانگر LED، وضعیت کارکرد دستگاه را نشان می‌دهد. این هدفون ضد آب و گرد و غبار است و با داشتن استاندارد IPX4، مقاوم در برابر ورود رطوبت و عرق است.

امکانات ارتباطی این هدفون شامل نسخه بلوتوث V 5.1، رابط انتقال صدای Bluetooth و درگاه ارتباطی USB Type-C است. با این همه، این هدفون از NFC پشتیبانی نمی‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته QCY T13، باتری قدرتمند 400 میلی‌آمپر ساعت آن است که با یک شارژ کامل، امکان استفاده طولانی‌مدت را فراهم می‌کند. همچنین، با فقط 5 دقیقه شارژ، می‌توانید از این هدفون 1 ساعت استفاده کنید.

QCY T13 با برد بلوتوث تا 10 متر، امکان استفاده راحت و آزادانه را در فضای باز یا درون خانه فراهم می‌کند. این هدفون از کدک‌های AAC و SBC پشتیبانی می‌کند و با حالت Sleep mode، می‌تواند به صرفه‌جویی در مصرف باتری کمک کند.

این هدفون همچنین دارای دو حالت مونو و استریو است و با درایور 7.2 میلی‌متری، صدایی با کیفیت و واضح را ارائه می‌دهد. QCY T13 قابل اتصال به اپلیکیشن QCY App است که امکان تنظیمات دقیق و شخصی‌سازی را برای کاربر فراهم می‌کند.

در نهایت، این هدفون با فرکانس 20Hz – 20KHz و قطر درایو 7.2 میلی‌متر، تجربه‌ای کامل و جذاب از شنیدن موسیقی را برای شما به ارمغان می‌آورد. با QCY T13، لذت بی‌نظیر موسیقی را تجربه کنید.

نظرات

0 reviews
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بی‌سیم کیو سی وای مدل T13”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *