پاوربانک مک دودو مدل MC-4331 67W ظرفیت 20000 میلی آمپر

Mcdodo MC-4331 67w 20000mah Power Bank

ویژگی های محصول

  • ظرفیت : 20000 میلی آمپر
  • سازگاری : انواع گوشی های موبایل و تبلت
  • توان خروجی کلی : 67 وات
  • نمایشگر LED : دارد

ناموجود

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ارسال رایگان به سراسر کشور!

مشخصات

مشخصات کلی:

ظرفیت باتری

20000 میلی آمپر

توضیحات جنس بدنه

ABS با کیفیت بالا, ضد حریق PC

توان خروجی کلی

67w

بدنه:

ابعاد

115.3x68x32.7 میلی متر

وزن

345 گرم

سایر مشخصات:

رنگ

مشکی

توضیحات سازگاری

انواع گوشی های هوشمند و تبلت

امکانات و قابلیت‌ها

امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر), امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر), تکنولوژی Quick Charge ۴.۰, شارژ ایمن, شارژ سریع, فناوری USB PD, مدیریت هوشمند شارژ, نشانگر LED

بررسی محصول

مطمئنا! پاوربانک مک‌ دودو MC-4331 یکی از انتخاب‌های جذاب برای افرادی است که به دنبال یک دستگاه با ظرفیت بالا و قابلیت شارژ سریع هستند. این پاوربانک با ظرفیت 20000 میلی آمپر‌ساعت و قدرت شارژدهی 67 وات، به شما امکان می‌دهد تا گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، دوربین‌ها و سایر دستگاه‌های قابل حمل خود را به سرعت و بهره‌ور شارژ کنید.

از ویژگی‌های مهم این پاوربانک می‌توان به ورودی‌های متعدد برای شارژ سریع خود اشاره کرد که شما را قادر می‌سازد به زمان کمتری برای شارژ کامل پاوربانک نیاز داشته باشید. همچنین، خروجی‌های USB-A و USB-C به شما امکان می‌دهد تا دستگاه‌های مختلف را همزمان شارژ کنید، که این ویژگی بسیار مفید است اگر شما چندین دستگاه در حالت شارژ قرار دارید.

نمایشگر LED نیز به شما اطلاعات دقیقی از وضعیت شارژ پاوربانک را ارائه می‌دهد تا همیشه به راحتی بتوانید وضعیت آن را مشاهده کنید. این پاوربانک با طراحی مقاوم و سبک خود به شما امکان می‌دهد آن را به راحتی در کیف یا کیف دستی خود حمل کنید و در هر زمان که نیاز دارید، از آن استفاده کنید.

با وجود تمام این ویژگی‌ها، امنیت همیشه مهم است. پاوربانک‌های مک‌دودو اغلب دارای ویژگی‌های ایمنی مانند محافظت در برابر اتصال کوتاه، اتصال برق زیاد، و دمای بالا هستند که از ایمنی استفاده شما اطمینان حاصل می‌کنند.

قبل از خرید، بهتر است نقدها و تجربیات کاربران را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که این پاوربانک به نیازهای شما پاسخ می‌دهد.

پاوربانک مک دودو مدل MC-4331 67W ظرفیت 20000 میلی آمپر

نظرات

0 reviews
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاوربانک مک دودو مدل MC-4331 67W ظرفیت 20000 میلی آمپر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *